Hel snurrig dag va fan


Igår när Thina och jag skulle köra till Hishult så stötte vi på 2 st lösa hundar mitt på vägen .

En schäfer valp , och en svart blandning mellan vad vi tror är labrador och någon kamp hund.. Väldigt brett ansikte hade den iaf , så vi fick gå ur bilen, och se om dom hade någon bricka eller något men det hade dom inte så vi fick sätta dom i bilen , precis efter dom hade badat i oxhulta skön sen körde vi hem t mamma och ringde polisen.

Så kom Ola som han hette,civilklädd med pickadoll och allt ;-)

thina ba ahh han kommer skjuta oss ! SPRING!! hahahaha


så kollade han om dom var chipmärkta men det var bara en av dom som var de och den var inte regristrerad. Så han fick ringa ett hundpensionat så dom fick komma och hämtade dom.

 

Skulle egentligen varit en bild på dom här men min blogg fukkar sig :/

Kommer kanske senare....



Medans Dennis min älskade pojkvän och Nico hans störda Nazi kompis varit i garaget och tvättat :) så har Thina och jag varit ute och promenixat 1,4 mil Och vi cyklat 1,4 mil med... Fett jobbigt!! och har ont i rumpan efter min hårda smala sadel jävel xD
Fruktansvärt att man ens kan komma på och tillverka en sån obekväm sadel !
Ush !

Det var en ganska händelserik dag, först hittade Thina en burk som hon tvunget skulle kolla i och i den så låg en död rått bebis i som fortfarande låg kvar i moderkakan, och den var alldeles slemmig och det luktade ruttet :0

Ahhhhhh.. hon höllt på och spy, och jag skulle givetvis också kolla, ångrade att jag gjorde de ;s blä!
Anyway sen så stannade jag och Thina ba: Va fan är de för något? Alex: Vad? Thina pekar , Alex kisar och ser en FET älg mitt i vägen som RÅ glor på oss ! :0 HELVETE!!! Sen kom där en bil på andra sidan så fick ju hoppa som en galning och vifta med händerna för att den skulle sakta in och dåå passar de och springa över jaa... sen skrek Thina efter älgen halva vägen till Hishult... HÄLGE!!! var är du?? HAHAHAHA Höllt på och garva sönder!

Sen ja trampade thina de smart huvet ner i sumpmark med sina vita skor så det plaskade när hon gick sen xD KLANTIGT GJORT SNÄCKAN! ;)
Så vi fick trampa hem till mamma och hon fick ta mina skor och jag fick ta ett par andra :)
Sen forsatte vi hemåt, och det hann bli mörkt innan vi kom hem, hööt på och köra ner i diket ett X antal gånger och sen höllt Rasmus på och köra över oss! :0 Thina blev helt galen! Men så är de, små pojkar ska inte köra bil så är det bara.... :@


Men du kan aldrig säga att du är bättre än mig. Och jag kan aldrig säga att jag är bättre än dig. För vem kan mäta en sådan sak?
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback