En underbar ridtur i solen <3

 

Så underbart fint väder det är ute <3

Kan inte annat än älska det!

Skönt och rida i , precis lagom varmt och det blåser inte.. så jag och Nicke gick och lunkade lite i skogen, inga streckningar idag inte :) Skönt!

Får hoppas jag får han lite smalare till sommaren, alla kallar honom tjock? jag förstår inte de?!

xD Jäkla köttbulle!:*

Men jag älskar honom lika mycket för de.. han e gossig!

Han blir gammal i år, hela 13 år...

Har haft han sen han var 5 så vi har några år på nacken...

Kan han utan och innan... :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback