Mycket att fundera på

Har känt på senaste att jag inte orkar med lika mycke som jag brukade göra.
Orkar knappt engagera mig i min ridning längre, eller något annat.
Fråga mig inte varför men det har bara blivit så.

Vet inte om jag slutat rida lika mycket för jag kanske tröttnat på att ha häst eftersom jag jobbar med de och har de som hobby, vem vet?
Det får jag ju reda på nu när jag kanske inte ska jobba som hästskötare längre.
Får väl hoppas att gnistan för hästar tänds igen för jag menar jag vill ju inte behöva sälja min knodd bara för att jag kanske tröttnat , liksom som jag känner de nu så kommer jag ångra mig något kopiöst mycket om jag nu får för mig att göra de, och det är ju inte precis så att man bara kan be om att få tillbaka hästen
när väl papprena är påskrivna.


Mycket tankar och mycke fundering vilket inte precis är min starka sida



Helgen har varit lugn
Fredagen var Dennis här, dock lika sjuk och snorig som jag :(
Förlåt att jag smittade dig hjärtat :/
Vi åkte upp till Torup för och få lite lugn och ro och bara ta det lungt och slippa allt här nere.
Har blivit lite för mycket för oss båda på senaste känner vi..
Vi kollade på film och myste och sov , på Lördagen kom Peter och hämtade oss klockan halv 1 , vi åkte hem till honom och börrjade förbereda inför kvällen, plockade fram stolar och bord och allt annat oc under hela tiden kasade min strupmbyxor ner så till sist böev jag så förbannad så dom åkte av :)
sen hackade vi salladen och jag fick äta min frukost klockan 5 på kvällen :o en risi frutti med hallon smak :D
Sen satt vi och tog det lungt, killarna drack öl, Carro mobilnördade och jag mådde allmänt kasst, låg i Peters säng och skakade och mådde illa och hade neger ont i magen. Älsklingen kom in och kollade till mig då och då för och se att jag levde, mitt i allthopa kom Nico och försökte sätta på Dennis bakifrån xD Snacka om en bild som fastnade på hornhinnnan ;)
Ett gott skratt, fast man mådde dåligt var det bara och trycka i sig alvedon och se glad ut, inte ofta Dennis får träffa sina polare nu för tiden ju.
Lite synd, för man ser verkligen hur glad han är i deras närhet.
Han skrattar typ hela tiden :) känns bra och se han lemåste jag säga
Känns lite som att det är mitt fel att han inte träffar dom lika ofta som innan.
Men de får väl bli ändringar på de nu när hans bil snart är färdig.
Sen åkte maten på grillen och det började likna en grill fest :)
Solen stekte hela dagen och alla blev lite röd allt :) utom jag :(
Dennis fick en uber sexig bonna bränna på höger armen enbart xD
Vi badade bastu och spelade spel och sånt, himla mysigt var det :)

Sen var det hem och duscha :) Mys.. haha älsklingen hade lite problem och få ut allt Wax från håret xD
Fete tupppkammen han fick när han skulle fixa t innan vi skulle åka t Peter ;)
Sötunge där <3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback