Grillfest

Igår var vi på grillfest i Veinge :)
Jag thina Dennis Rasmus Emma Jonthish och massa mer :)
Mysigt var de, vi grillade korv eller JA okej, Rasmus och Emma stog och halvt slog ihäl varandra och under tiden hann alla korvar bli kolsvarta! :o Utom min :) För Rasmus tog bort den när den var precis klar.. mahhaaa!
Drack cider, lekte med handbojjor, spelade öl spelet ^^ lalala.. haha ALLA jag menar ALLA la på Rasmus Jonthe och Thina, jag svär det var typ krig xD
Vi åkte rätt tidigt typ vid kvart i 12 ir ngt för alla var typ cp trötta och fulla och jag skulle upp och jobba idag :) Sen kom vi hem och dundrade in alla på Thina och deras tomt, gick in i alles bod och baa sheeeaat vilket träsktroll ! ! xD HAHA! FETE kul var det ju :P
 Sen hade man LITE problem och sova om man säger så :( somnade typ halv 5  och upp klockan 6.. kom 10 minuter försent till jobbet men de fick gå iaf..
Trött som en neger är jag, mina ögon är alldeles svullna och mitt huvud ska vi inte ens prata om... :( feting huvudvärk.. oops nu pratade jag om de iaf :P


Älsklingen är i Danmark med Danne och Björn. Han kommer till mig vid 6 ir ngt.. :) Myyyyysss!!!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback