Dennis <3

Mitt förhållande hitens tills har inte varit annat än underbart
Hade mycke tvivel i början men nu så ser jag allting klart
För er som känner både mig och Dennis så vet ni nog mycke väl att vi gått igenom mycket som dom flesta inte har.
Och på ett sätt är jag glad för de, för det som hänt har enbart gjort oss starkare och gjort att vi klarar oss igenom de mesta
Visst ni kanske har tyckt/tycker att jag var/är helt korkad som en ger/gav Dennis en 45 te chans
Men det är faktiskt inte upp till er att bestämma.
Det är/var mitt val.
Och jag är förbannat glad att jag jag valde som jag gjorde, för om jag inte gjort det hade jag inte lärt känna världens underbaraste människa <3
Och nu har jag världens underbaraste pojkvän som jag tänkt spendera resten av mitt liv med om det går våran väg :)

Vi har mycket tankar och funderingar på framtiden, och just nu letar vi bostad tillsammans.
Vi har pratat med Laholms hem och dom har en 2 till oss och vi har kollat runt på lite hus här i närheten med, ett som jag faktiskt ska ringa på idag :) jätte gulligt och mysigt :D

Och jag har mina vänner som stått vid min sida och stöttat mig när jag velat släpppa taget, och det är jag glad för, för utan er hade jag nog inte klarat detta.

Helt underbart



Dennis <3 Alexandra
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback