Denna veckan

Nu blir det full rulle hela veckan, ska jobba Tis- fre :)
Tjäna lite pengar så man kanske kan köpa sig en bil som kan inspirera en till att faktiskt ta körkort detta året .
Har pratat lite med min bror om allt det där :D

Ska in till körskolan ngn gång i veckan och ansöka om ett nytt körkorts tillstånd+ att ja ska in och skriva in mig på Arbetsförmedlingen :/
Suck, hatar deras jävla möten och skit som dom sätter upp :o Bajs på dom!
Men men... Inte mycket man kan göra åt den saken.

I helgen blir det att rida western på Lördag för Jan i björbäck :)
Sen på kvällen ska Thina, Emma, Jag , Dennis, Rasmus och Jonte upp till Tuorup till Dennis lägenhet och bara ta det lugnt, packa lite grejjer och hälsa på Thina och Dennis kära Mamma :)

Thina måste ju faktiskt visa sin fine Volvo  Lennart, som dom så flitigt jobbat på :)





Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback