Äntligen går det framåt <3

I slutet av denna månaden flyttar jag Thina och Dennis :D :D :D
WOHOOO
Jag är lycklig <3
Nu blir det som vi tänkt oss :D
Ska åka och köpa en soffa och 2 fåtöljer idag eller imorgon :)
Mammas inflyttnings present till mig :D
Massa jobb och göra innan allting är klart:
* Måla rummen
*Fixa fönsterna antagligen och måla dom
* Måla skåpsluckorna mm
* Fixa boxen Nicke ska ha i sommar
* Slipa och måla utemöblerna
* Hämta dennis grejjer i lägenheten ocg flytta ner
* Hämta Mina och Thinas grejjer
* Rida upp Nicke

Sen ska vi bara mysa sönder oss i vårt hus :D Längtar!!! <3


Kärlek
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback