Antagligen flytt snart

Nu får det fan i mig hända något innan jag bryter ihop helt :(
Fan alltså.
Du ska lägga din feta näsa i blöt överallt!!! JÄVLA!


Hoppas, hoppas, hoppas :)
Hade varit så jävla skönt och flytta nu alltså!! DAMN!
Till vårt egna lilla hus.
Thina, Jag Dennis, Neo, Curry, Nicke, Gustav och sist men minst Olga :) aaa shiit jag glömde fan Teddy!! :O sicken dummer jag är ;)
Myyyys!

Blir antagligen att vi åker och kollar på huset ngn gång i veckan, sen om vi besätmmer oss för de så tar de nog inte lång tid förens vi flyttat dit :) skönt, idioter är inte välkomna :D

Jag och Dennis var inne på arbets förmedlingen igår, fick maaaaasa papper och fylla i, typ tusen stycken :S och skicka in om A-kassa och shiit.
Sen var vi inne på körskolan en sväng och skulle fixa lite papper. Sen körde vi vidare till Halmstad och handlade bilgrejjer. Suck 1500 spänn.. :
O gosh -_-
Men men, snart är den i rullning :D

Ska jobba nästa vecka :) gott!

Nu ska jag och Älsklingen snart till Helsingborg och köpa hans frontspoiler eller va de heter och jag ska förhoppningsvis hitta en ny piercing till min mush för min diamant har trillat av :'( Äckel bajs! Och sen ska ja in på H&M och kolla trosor :) lalala, alla mina går sönder på ngt mysko vis  :)


Man har ju en sån typ lista på dom senaste man skickat SMS till på mobilen....
Jag har 3 personer på den listan...
  • Dennis
  • Mamma
  • Thina
:)
Det är dom jag faktiskt är beroende av, skulle nog inte klara mig utan dom :( och vet ni vad??
för det är dom jag verkligen älskar <3


Stå inte här och frys GÅ HEM!


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback