Uttråkad....tror jag trillar av pinnen snart!

Eftersom Dennis Thina och Rasmus sitter och skriker och gapar inne i vardagsrummet medans dom spelar
The fast and the furius Tokyo Drift på Thinas Ps2 så har jag typ über tråkigt....



Har verkligen inget liv idag..

Imorgon ska vi till Halmstad och shoppa :)
Älskar mellandags rean, folk är som galna!
Skulle nästintill kunna tro att jordens undegång är på väg och att dom MÅSTE ha dom sista par skorna i skoaffären.. eller det sista linnet inne på MQ
Och om dom inte får dom så dööööör dom allihopa!
Shit... Hade man flugit med helikopter över städerna när rean börjar så skulle man kunna tro att det är myrornas krig...
Orka?


Nej nu ska jag försöka slita bort ps ur dom små barnens händer och försöka slå mig fram till Dvd:n och sätta i en bra film :) Sen blir de sängen för min del :)

Natti Natti Sverige ♣


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback