Tisdag

Hej hallå Hejsan :D


Idag vaknade vi inte förens 2, hur gott som helst att äntligen få sova ut ordentligt :)

Blev ganska sent inatt :P

Satt uppe till typ 6 och spelade Pure på Thinas xbox :)

Marije ringde och väckte oss! SLUT!
haha.. efter de käkade jag och thina frukost och sen åkte vi till Laholm utan Dennis för han var för lat för och gå upp :) :P
Hämtade Marije och sen åkte vi till Jannike och pratade en stund och sen åkte vi hem..
och när vi kommit till stäme så frågade Marije :
Hur långt ut i skogen ska vi?
Thina: Lååååååångt :P

Hon var vettskrämd att vi skulle lämna henne ensam i skogen :P

Sen åkte vi hem och jag prova att sätta i mitt löshår :)
Fint blev det :) behöver bara klippa till det lite. det är jävligt långt :)
(Bilder kommer sen :)
Ska ha de på nyår :D

Kommer bli najs! :D


Men nu ska vi äta sen ska jag duscha och sen blir de nog film eller nånting.


Nyår kommer bli kalas :D



Bästa nyår ever med min Älskling, Thina och Rasmus så klart !!

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback