Super cross i Malmö arena <3

Motorcross i Malmö arenan <3
Dennis Thina Rasmus Och Jag fick en varsin biljett till super Cross showen i Malmö i julklapp av Dennis och Thinas mamma... och jag säger bara...
Sheat vilken kväll!
Svär på gud har nog inte haft så roligt av och kolla på cross i hela mitt liv!
Bästa upplevelsen live någonsin..
Freestylen var fan bäst!
Dom gjorde massor av backflips, knackknack , superman m.m
AS GRYMT! !
Hela arenan var nästan fullsmokad! :)

Så imorgon måste jag fan skicka och tacka Carina för en fantastisk julklapp :)

Massa människor, och vilket tryck där var inne. . .
Omg...
Kom folk i från hela Sverige
Och från Finland, Tyskland, Frankrike Yales och Usa...

En jätte känd crossförare var där idag med
Jeremy McGrath!
Dennis fick te kopps ögon när han såg honom...
Allting var perfekt, förutom att banan kunde varit större, denna var enbart på 350 meter..
Men det var bra iaf :)

Så 2011 ska vi beställa ska vi till Göteborg när det är cross där :D
Lovar ska beställa biljetterna Låååååååångt innan bara för och få bra platser :)
typ  V.i.p


Men nu är vi i alla fall hemma och eftersom vi inte varit hemma på hela dagen så var här svin kallt inne, och allla är för sega och trötta för och hämta in ved och elda så vi har parkerat oss i vardagsrummet där inverten är och ys.där ska vi sova inatt :)
Mys!
Så just nu sitter Thina och spelar Lego Batman på sitt Xbox medans Dennis och alla vi andra dricker varm oboy och äter godis :)
Blir dock ingen soffa för min del, min stackars rygg  protesterar i högan skyn bara jag tittar på den :(
Får lägga madrasserna på golvet istället ;)
Börjar bli gammal och skrutten :)

Tjing Tjing♥


Jeremy McGrath
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback