Söndag och alla bra affärer är så klart stängda!

Jaha idag var vi i Halmstad och irrade runder, inte så fasligt mycke folk som jag hade tänkt mig...
Med tanke på att ALLA BUTIKER NÄSTINTILL VA STÄNGDA!! :@

Lindex hade inte öppet, porrbutiken hade inte öppet, kittys smycken hade inte öppet, och inte game heller!

Men Thina köpte iaf ett XBox, ett svart :)
Så nu ska de spelas jävlar i mig :P
Inte ikväll dock, blev lite VÄL sent för min del igår, somnade vid halv 6 imorse, sen var de upp klockan halv 11 igen :( HEMSKT!!! Alla somnade på sofforna :) *mys* vaknade titt som tätt av att antingen min arm domnade av eller att Dennis flyttade på sig :) Men Dennis gillar och sova på soffan så man får väl offra sig ibland, kanske lär mig till slut :)

Men....

Fick iaf med mig hårfärg hem :D

Den nya Casting Creme Gloss
"360 Mörk Mahogney Brun"

Äntligen en hårfärg utan ammoniak!



Så nu har Dennis precis färgat håret på mig :)
Får vi se om jag blir nöjd med den.

Kul det är när nyckeln till duschen försvunnit och jag ska in och skölja ur färgen ur håret och dörren har gått i baklås :o HAHA bara och sticka in huvudet i diskhon och börja skölja medans Dennis letade efter nyckeln som han hittade lagom tills jag var kvar :)
HAHA!


Var inne och kollade lite på digital kameror och min pc dator på OnOff idag :)
Ska panta in mitt Playstation och alla spel och köpa kamera istället :D
Spelar aldrig på det ändå, det bara ligger där under sängen och samlar damm :D

Så antagligen i Februari har jag en kamera.. :D

Ska bara hitta en jag vill ha med :D
Funderar på en rosa Samsung eller Sony




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

Haha du ser ut som jag i håret nu då? ;) känner igen mig gå och lägga sig tiden, härligt ju! :)

2009-12-27 @ 20:38:35
Postat av: alex

som vem?? Zara? haha jaaa.. fint blev de :D

2009-12-28 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback