Så här inför nyår

Var i Hishult idag och mockade och borstade av Nicke, hade lite dö tid innan dennis kom så gick en sväng med Nicke :)
Full sprätt ut till vägen, sen SHOF försvann bakbenen och Nicke såg ut som Bambi på hal is :P
HAHA.. Kan inte springa med skor utan broddar ;)
Iaf så är jag hemma nu, har tagit hand om tvätten (boooring) och startat en maskin tvätt sen ska jag:
  • Baka Dennis favorit julkaka
  • Komma på något och äta ikväll
  • Städa och lägga in kläder i garderoben
  • Hela huset ska städas
  • Välja Outfit tills imorgon, KAN BLI SVÅRT!! Slutar oftast med att HELA garderoben ligger på sängen och golvet :D
  • Och sen att försöka lägga sig i tid, Lättare sagt än gjort :0




Mycket att göra nu så här inför nyår, knappt så man hinner med allt och jag är ändå arbetslös jag menar hallå var tar all tiden vägen?

Idag blir det och lägga sig något så där i tid eftersom jag ska jobba lite imorgon, hoppa in för en var sjuk :)

Kommer bli kul, saknar jobbet som fan.. Trist och vara arbetslös man blir så förslöad! !

Men men.. efter ny år har jag en veckas jobb iaf :D Gott.. så man klarar av hyran iaf.. Min papper till a-kassan vette fan var dom håller hus för har inte fått svar från dom :s Får väl skriva ut nya papper och skicka in... a-kassa ska jag fan ha!!!


Men men.. nu har jag inte tid med detta, hörs imorgon... kanske :)



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback