Jul :)


Har varit ur kass på och blogga men ska försöka ändra på de nu
Ska se om de finns pengar nästa månad till och köpa en sån liten rosa notebook :)

Dagens låt blir:

John Mayer - Free Fallin

http://www.youtube.com/watch?v=7SK_Ps_Jfeg

~  ~  ~   ~   ~   ~  ~  ~  ~   ~  ~
Julen är underbar <3
Finns fan inget bättre :)
Synd bara att över nu :(
Tycker om julen, man ska vara snäll och man får massa mat och man får julklappar och man får julpynta lite, lite omväxling i vardagen.
Man får träffa sin och sin Älsklings släkt m.m.

Julafton spenderades hemma hos mamma och hemma hos oss med Carina, Hans, Dennis, Thina och RasmusMysigt, första julen jag spenderade med min underbara Älskling <3
Och många fler ska de bli :)

Juldagen var vi hos min moster på släktkalas, massa männiksor överallt och ingenstans, men skönt och få träffa alla igen :) Härligt och veta att släkten bara växer och växer, stor släkt :)
Alla tycker Dennis är en jätte bra kille för mig och alla tycker om han, lite blyg dock men det släpper nog när han har träffat dom lite mer :)

Jejja sa det till mig att släpp inte taget om din groda nu.
För han har alltid frågat mig hur de går med kärleken :)
Så brukar jag alltid svara att jag alltid pussar fel grodor, och nu har jag hittat min groda och nu släpper jag INTE den! Over my dead body, dom får fan bända bort mig med en kofot från honom när jag väl dör!


och idag har vi alla varit på kalas hos Sune (Dennis morfar) för han fylllde år igår och för Dennis kusin Tindra fyllde år.
Har ätit jätte god kalkon och tårta och kakor :) Mums <3
Synd bara att en viss idiot ringde till Rasmus och Fukkade sig totalt!!
Åhh varför kan du inte bara lägga ner din

Har diskat och kollat lite på mellandags rean på internet ;)
Imorgon ska alla nog till Halmstad och spendera mitt present kort jag fick i födelsedags present av Farmor..


Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med min Älskling och äta AfterEight och baconsnacks :D

Ska kolla på "Tomten är far till alla barnen"



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback