Hjälp

Okej thats it nu får jag ta och hoppa ner från mina rosa moln och svälja min stolthet

Nu har jag fan i mig suttit här och försökt få rätsida på min Blogg design, och vet ni vad?!

DEN SUGER FORTFARANDE ! ! Gaahhhh :@


Så nu skriker jag ut till mina läsare HJÄLP MIG!

Alltså den fukking texten där upp xxxMuttanxxx

hur FAN bytar man ut den till en bild?!?!
Hur fan gör jag?!?
Ska de verkligen vara så svårt??

Vill typ ha denna , fast lite mer nogrann gjord då alltså :)


Någon vänlig själ där ute som kan hjälpa "a blond in destress"

*Änglaögon*
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Holy Kirch

allt bra med dig? :) kram

2009-12-27 @ 01:54:41
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja då, lite smått frustrerad bara, vet inte hur min blogg ska bli :S har besluts ångest. Sj då? var inne på din blogg, fin du har gjort den :) tjintjing

2009-12-27 @ 02:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback