Life goes on with or whitout you honey :)

Och för er som inte visste de så har jag lagt ner min strids yxa med Angelica, pallar inte med tjafset.
Visst hon får gärna säga att det är mitt fel att inte Dennis vill träffa Lewin, jag bryr mig inte för jag vet själv om att det inte är sant..
Hon får gärna skylla mig på för att dennis vill ha faderskaps test, fine, jag bryr mig inte, för det var inte jag som ville ha de från början...
Sånt är livet, allting hade varit såååå mycke lätttare om jag fått spola tillbaka tiden ett tag.


Hoppas hon får de bra, för jag och Dennis klarar oss förbannat bra utan hennes åsikter och bråk :)


Klarar mig oxå utan människor som man en gång kalllade vänner som snackar skit!
Som säger att dom inte bryr sig om mitt och dennis liv och sen är inne och SNOKAR på min bdb för ofta och dennis bdb för den delen!!
tss... Du frågade mig om jag hade ett liv... min tur...
Har du något liv gumman? :)

stay the fuck out off our lives!!
Understud?
Good girl :D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback